Følg os på
Websitet bruger cookies for at forbedre din oplevelse, vurdere brugen af de enkelte elementer på websitet og til at huske indstillinger og opsamle statistik. Ved at klikke videre på websitet, accepterer du brug af cookies. Du kan læse mere om vores cookie politik her: http://uhc.dk/cookie-politik/ OK
CFO

Som CFO hos Jysk Display kommer du til at spille en central rolle i at optimere og styrke forretningen i positionen som nordeuropæisk markedsleder inden for messestande. Med fokus på effektivitet og lønsomhed bliver det din opgave at sikre, at Jysk Display fastholder en position som en effektiv og lønsom aktør på dette marked.

Du vil som CFO referere direkte til virksomhedens CEO, og du vil være en naturlig del af ledergruppen. Du deltager også i virksomhedens bestyrelsesmøder og indtager en central rolle i tilvejebringelsen af ledelsesinformation og beslutningsstøttende analyser på møderne. Som Jysk Displays kommende CFO får du ansvaret for økonomi, HR og kalkulation, som i dag består af en afdeling på 6 ansatte.

Af arbejdsområder kan nævnes:

  • Drive selskabets forkalkulationer og efterkalkulationer af ordrer
  • Spille en aktiv rolle sammen med CEO i den løbende optimering af virksomhedens tilbudsgivning
  • Analyser og lønsomhedsberegninger til brug for ledelse og bestyrelse om økonomi og rentabilitet i driften samt investeringsprojekter generelt
  • Udarbejdelse, opfølgning og overholdelse af budgetter
  • Rapportering til bestyrelsen
  • Generel effektivisering af processer og rutiner i forbindelse med regnskabsaflæggelse og rapportering
  • Udarbejdelse af måneds- og årsregnskaber
  • Styring af økonomi og likviditet
  • Tæt samarbejde med IT omkring ERP og øvrige understøttende IT-værktøjer
  • Udvikle aktiv projektcontrolling
  • Drive selskabets digitaliseringsproces

Som person motiveres du af at være en del af en ambitiøs virksomhed, og du arbejder målstyret med medarbejdernes udvikling, både fagligt og personligt, således medarbejderne forbliver motiverede og dedikerede. Din arbejdsstil er struktureret og analytisk, og du formår at inspirere og motivere andre, så I sammen opnår de bedst mulige resultater.

Den ideelle kandidat har en relevant højere økonomisk uddannelse som cand.merc. i økonomistyring, HD i regnskab eller lignende. Derudover kommer du med minimum 5 års erfaring fra en lignende stilling, gerne fra en international projektorienteret produktionsvirksomhed. Du har dokumenteret erfaring med ledelse af en mindre økonomifunktion, og derved evner du at agere på såvel strategisk som taktisk/operationelt niveau.

Du har en kommerciel tilgang og evner at bevare overblikket samtidigt med, at der er fokus på detaljerne. Du arbejder med en høj grad af integritet og evner at have mange bolde i luften på én gang. Endelig er du proaktiv og forretningsunderstøttende i dit indfald. Som en del af ledergruppen skal du være tæt på rentabiliteten af forretningen og have flair for eventuelle effektivitetsforbedringer.

Arbejdssted vil være virksomhedens hovedkontor i Viborg

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital ved Senior Research Consultant, Camilla Spanggaard Andersen M +45 25 24 75 21. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Stamholmen 157
2650 Hvidovre
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Søren Frichs Vej 42R
8230 Aabyhøj
Unique Human Capital Poland Sp. z o.o.
ul. Gie³dowa 4a, lokal 191
01-211 Warszawa
Poland
Vi er over 200 mennesker, der arbejder med viden, kreativitet og teknologi
Strategisk rådgivning Marketing & Reklame UX & Digital udvikling PR & kommunikation Rekruttering af ledere og specialister Event design

Privacy Statement Forretningsetik