SØG DETTE JOB
Klik på knappen herunder for at søge stillingen
Fleksibel og struktureret koordinator, der med en blanding af overblik, detaljesans og smil sikrer høj kvalitet og service!
Unique Human Capital løser rekrutteringsopgaver (Executive Search samt Search & Selection), og vi har nogle fantastiske kunder inden for alle brancher. Vi har brug for en barselsvikar i rollen som Business Coordinator til at sikre vores høje kvalitetsniveau fra start til slut i rekrutteringsprocesserne. Vi er en klassisk projektorganisation, og du får derfor mange faste opgaver, der skal håndteres effektivt i løbet af de forskellige faser, og der vil ligeledes være mange ad hoc-opgaver.
Med ro og overblik tager du et tydeligt og positivt ansvar for dine opgaver og yder den imødekommende service og backup, der skal til for at komme i mål med opgaverne rent administrativt. Du sørger for den endelige kvalitetssikring af alt materiale, der sendes ud af huset til både kunder, kandidater og samarbejdspartnere. Endelig er der meget administrativ dokumenthåndtering og GDPR-mæssige opgaver, som kræver struktur og processtyring.
Af udvalgte ansvarsområder og arbejdsopgaver kan følgende nævnes:
Du er sprogligt stærk, både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk, så du kan læse korrektur på indhold, formulering, grammatik og tegnsætning. Det er vigtigt med en udpræget detaljesans og interesse for de små nuancer, som nogle gange kan gøre den store forskel.
Du kommer fra en lignende rolle med mange koordinerende og administrative arbejdsopgaver, der kræver fokus, struktur og overblik for at kunne prioritere og nå i mål indenfor deadlines, fx fra konsulentbranchen, projektorganisationer, rekruttering, advokat el.lign. der beskæftiger sig med tidsbegrænsede sager, højt tempo, service og mange professionelle stakeholders. Alternativt er du relativt nyuddannet kandidat med samme struktur- og detaljesans opnået via studiets mange projekter, eksaminer og/eller erhvervsrelevante studiejobs.
Som person er du smilende, imødekommende og oprigtigt interesseret i dine omgivelser med god situationsfornemmelse. Samtidig besidder du en naturlig modenhed og udstråler troværdighed med stor ansvarsfølelse for dine opgaver, der indgyder ro, stabilitet og tillid på tværs i organisationen. Du har et udpræget servicegen og er både selvstændig, energisk og effektiv.
Du trives med at være en hjælpsom og støttende kollega, der forstår at handle på tingene, tage ansvar og følge tingene til dørs med grundighed. Indstillingen bør være, at ingen opgave er for stor eller lille, og at du står klar til at løse alle typer opgaver – også når de opstår med kort varsel.
Vi tilbyder dig en spændende og udfordrende stilling, hvor du får rig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt. Du bliver en del af search- og koordinatorteamet på 18 personer, og på sagerne vil du altid arbejde tæt sammen med de kundeansvarlige konsulenter og searchere, da vi løser opgaver i teams. Vores organisation bygger på et meget uhøjtideligt og lavbureaukratisk miljø, hvor de menneskelige værdier sættes højt, og ordentlighed er et vigtigt nøglebegreb.
Du vil få et interessant job i en nøgleposition med en stor kontaktflade både internt i organisationen og eksternt til kunder og kandidater i mange brancher. Du får derfor udvidet dit indblik og netværk betragteligt i erhvervslivet.
Arbejdssted: Aarhus C
Arbejdstid: Fuld tid med daglig arbejdstid primært mellem kl. 8-16, men fleksibilitet er nødvendig, da peaks og korte deadlines kan forekomme. Barselsvikariatet forventes at strække sig fra november 2023 – september 2024, men forhåbentligt kan vi finde andre muligheder bagefter, hvis begge parter ønsker det, fx som researcher?
Vil du vide mere om stillingen og Unique Human Capital, er du velkommen til at kontakte Senior Research Director, Berit Nørregaard på +45 22 88 79 19 eller bn@uhc.dk. Alle henvendelser behandles fortroligt.