Følg os på
Sales and Support Manager

Ligger struktur lige til højrebenet for dig, og besidder du samtidig et eminent entreprenant og relationsskabende mindset, så er det dig, vi leder efter.

 

Til mindre grossistvirksomhed med produkter til aktiv fritid søger vi nu en Sales and Support Manager, der vil blive en tilføjelse til virksomhedens stab. I begyndelsen vil din vigtigste opgave først og fremmest være at hjælpe til med det administrative, få struktureret processerne samt støtte op om forretningsudvikling. Alle opgaver skal løses i samarbejde med resten af teamet. Det er derfor vigtigt, at Sales and Support Manageren har en god portion nysgerrighed for historien og arbejdsgangene i virksomheden. Men evnen til at udfordre fremtiden salgs- og strukturmæssigt er også nødvendig, hvilket Sales and Support Manageren skal gøre i tæt og uformelt samarbejde med den adm. direktør.

Du vil få reference til den adm. direktør, der har det overordnede ansvar, og som samtidig er direkte leder for salgsstyrke, lager og logistik samt produkt- og markedsudvikling. Det forventes, at Sales and Support Manageren over tid udvikler sig til en vigtig sparringspartner for den adm. direktør, og at den rette i løbet af forholdsvis kort tid kan avancere til rollen som salgschef. Det vil betyde, at en række salgsorienterede funktioner internt som eksternt vil få reference til den nye salgschef som led i en aflastning af den adm. direktør.

Af arbejdsområder kan nævnes:

  • Deltagelse i leder- og salgsmøder
  • Ansvar for strukturering og professionalisering af arbejdsgange og processer – herunder fortsat udvikling af digitale salgskanaler (B-T-B)
  • Deltage i såvel hands-on som taktiske og strategiske opgaver
  • Supportere sælgerne og tage med på kundebesøg samt sætte sig ind i det marked, virksomheden arbejder i.

(På sigt)

  • Deltage i opbygning af tætte og tillidsfulde kunde- og leverandørrelationer
  • Udarbejdelse og udvikling af salgs- og markedsføringsstrategi
  • Markedsanalyser, trends og positionering
  • Handlingsplaner på eksisterende og potentielle kunder
  • Udarbejdelse af taktisk/operationel plan
  • Strukturering af salgsaktiviteterne og opbygning af systemsupport

Din baggrund og erfaring omfatter minimum 5-8 års erfaring og dokumenterede resultater med internt salg eller indkøb – som salgs-/indkøbsansvarlig eller i en støttefunktion i et BackOffice, hvor der har været kontakt med leverandører/kunder. Du formår at skabe tillidsfulde relationer både til kolleger, kunder og leverandører.

Relevant erfaring vægter højere end uddannelse, men uddannelsesbaggrund kunne evt. være en diplomuddannelse eller professionsbachelor i salg/afsætning, indkøb eller Supply Chain. Du skriver og taler dansk og engelsk på forretningsniveau, og har du styr på andre skandinaviske sprog, vil det være en fordel.

Som person har du respekt for andre, og du værdsætter en kollegial og familiær tone samt tæt samarbejde med kolleger og kunder. Du er tillidsvækkende og med til at fremme et tillidsbaseret samarbejde med dine stakeholders. Du er en analytisk, struktureret og initiativrig person, der evner at få folk med dig, da du selv går forrest og sætter et godt eksempel.

Arbejdssted: Syd for Aarhus

Rejsedage: 20-40 dage om året.

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Research Consultant Julie Philipsen på M: +45 61 31 40 04. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Jægersborg Alle 4
2920 Charlottenlund
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Christiansgade 30
8000 Aarhus C
We are more than 200 people who work with knowledge, creativity and technology
Strategic counselling Marketing & Advertisement UX & Digital development PR & Communication Recruitment of leaders and specialists Event design

Privacy Statement Business Ethics Cookie Policy