Websitet bruger cookies for at forbedre din oplevelse, vurdere brugen af de enkelte elementer på websitet og til at huske indstillinger og opsamle statistik. Ved at klikke videre på websitet, accepterer du brug af cookies. Du kan læse mere om vores cookie politik her: http://uhc.dk/cookie-politik/ OK
Global Logistics & Supply Chain Coordinator


Primære Point of Contact for etablerede kunder – nationale og internationale i en veletableret, ekspansiv elektronikkoncern.

Som Logistics & Supply Chain Coordinator er din opgave at være den primære kontaktperson for din gruppe af faste kunder. Du har ansvaret for at følge og styre en kundeopgave fra ordremodtagelse over produktionsforberedelse, tilrettelæggelse af transport til endelig levering hos kunden, hvor i verden denne måtte ønske det. Kunderne omfatter betydende danske og internationale virksomheder inden for en række brancher, eksempelvis vindenergi, solenergi, elektronik, køling og pumper, maskinbyggere m.fl.
Opgaven løses i samarbejde med salgs-/eksportafdelingen, ligesom der er et tæt samarbejde med de øvrige Logistics & Supply Chain Coordinatorer omkring betjening af kunderne, herunder er der aftalt backup i forhold til betjening af nøglekunder.

Den uddannelsesmæssige baggrund for at bestride stillingen som Logistics & Supply Chain Coordinator kan være mangfoldig. Den kan f.eks. være speditør, HA, cand.merc. eller korrespondent. Det vigtigste er din erfaring med at betjene internationale kunder og styre en kompleks ordre/opgave igennem en virksomhed. Du har erfaring med at koordinere og samarbejde med en række interne og eksterne interessenter. I en overgangsperiode, indtil implementering af nyt IT-system er gennemført, vil indkøb/disponering af komponenter være en del af opgaven i forhold til håndtering af igangværende kundeordrer.

Som person er du resultatorienteret og har en ”hands-on” tilgang til opgaver. Du har sans for kvalitet kombineret med et personligt drive og en positiv og imødekommende tilgang. Du er god til at skabe og bevare overblikket og kan tilpasse dig skiftende prioriteter. Du er systematisk, struktureret, åben og besidder gode samarbejdsevner. Derudover er du i stand til at skabe professionelle relationer både internt og eksternt.

Du får rig lejlighed til at bruge og udvikle dine sprogmæssige kompetencer, hvor vi tager udgangspunkt i dine erfaringer og præferencer, når vi tildeler kunder. I kraft af virksomhedens markedsmæssige ekspansion er der behov for at styrke Global Logistics & Supply Chain afdelingen med specialister, der har sproglig og kulturel erfaring fra betjening af kunder på skandinaviske og engelsktalende markeder.

Kohsel A/S tilbyder en spændende og udviklende stilling i en professionel, kompetent og international virksomhed i markant vækst. Virksomheden vokser markedsmæssigt dels ved at følge kundernes ekspansion og internationalisering og dels ved at hente markedsandele på nuværende og nye geografiske markeder. Du kommer til at arbejde i et uformelt miljø, hvor korte kommandoveje og en flad struktur giver en høj effektivitet og fleksibilitet.

Rejsedage: Der vil være mulighed/behov for en mindre rejseaktivitet i form af sambesøg med Key Account Manager/markedsansvarlige fra salgs-/eksportafdelingen.

Arbejdssted vil være virksomhedens hovedkontor i Hørning, syd for Aarhus.

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital ved chefkonsulent Torben Timmermann, M +45 40 90 46 94. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Stamholmen 157
2650 Hvidovre
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Søren Frichs Vej 42R
8230 Aabyhøj
Unique Human Capital Poland Sp. z o.o.
ul. Gie³dowa 4a, lokal 191
01-211 Warszawa
Poland
Vi er over 200 mennesker, der arbejder med viden, kreativitet og teknologi
Strategisk rådgivning Marketing & Reklame PR & kommunikation UX & Digital udvikling Rekruttering af ledere og specialister

Privacy Statement Forretningsetik