Følg os på
Accountant, Family Office

Er du en fagligt stærk økonomiprofil – med lyst til at tage den værtinde/værts mæssige rolle i forhold til familien bag LARS LARSEN GROUP?

Som Accountant, Family Office hos LARS LARSEN GROUP bliver du en del af den afdeling, der har det overordnede ansvar for økonomifunktionen i LARS LARSEN GROUP. Afdelingen har ansvaret for årsregnskaber, månedsregnskaber, konsolidering, ejendomsadministration og compliance. Opgaverne omfatter såvel familien og moder- og datterselskaber relateret til LARS LARSEN GROUP.

Med reference til CFO, og i tæt samarbejde med det øvrige team, vil du være ansvarlig for at understøtte ejerne/familiens tre generationer bag LARS LARSEN GROUP. Her bidrager du til daglige og konkrete opgaver inden for administration og økonomi, herunder:

  • Personlige selvangivelser og regnskaber for familien
  • Bidrage med analyser og talmæssige input til familien
  • Bogføring og afstemning af mellemværender med familien
  • Koordinering af årsplaner og opfølgning på finansielle resultater med familien
  • Accounting/bogføringer for mindre ejendomsselskaber
  • Momsafregning
  • Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskab i samarbejde med Head of Accounting & Controlling
  • Faglig sparring for Finance teams i gruppens virksomheder
  • Rapportering i henhold til LARS LARSEN GROUP’s guidelines

Værtinde/værts rollen udleves i praksis, og det er afgørende, at familien/ejerne imødekommes på deres behov for såvel hjælp til dag-til-dag opgaver indenfor administration og økonomi samt bidrag til årlige regnskabsmæssige opgaver. Du er proaktiv og informativ og forstår at agere i spændet mellem generationer.

Du kommer med en solid erfaring fra revision eller en rolle, hvor du har erfaring med personlige regnskaber og forhold og har herigennem minimum 3 års erfaring. Du har god praktisk erfaring og en gennemprøvet værktøjskasse inden for accounting og eksekvering af personlige regnskaber og momsafregning.

Du har en relevant økonomisk uddannelse som f.eks. cand.merc.aud., er revisionsuddannet kombineret med HD(R) eller tilsvarende. Du har et udpræget servicegen og forstår rettidigt, og med rette personlige tilgang, at imødekomme forskellige opgaver og forespørgsler uden at miste fokus. Som person er du selvstændig og energisk og arbejder struktureret. Ligeledes er du tillidsvækkende og formår at samarbejde med organisationens øvrige fagligheder inden for økonomi, investering og controlling.

Arbejdssted: Brabrand

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Research Manager, Henriette Toftgaard Pedersen på M: +45 60 21 02 31. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Jægersborg Alle 4
2920 Charlottenlund
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Christiansgade 30
8000 Aarhus C
Vi er over 200 mennesker, der arbejder med viden, kreativitet og teknologi
Strategisk rådgivning Marketing & Reklame UX & Digital udvikling PR & kommunikation Rekruttering af ledere og specialister Event design

Privacy Statement Forretningsetik Cookie Politik