Følg os på
Afdelingschef i rådgivningsvirksomhed

Værdiskabende, kommerciel og erfaren leder til Impact StartUp på velfærdsområdet

 

Cervello er en Impact StartUp grundlagt af ambitiøse og innovative ildsjæle. Formålet udspringer af samfundsmæssige behov for at kvalitetsudvikle dele af velfærdssamfundet, og er baseret på tilbundsgående analyser, som har udløst solid funding.

Virksomheden står over for en fusion, og som afdelingschef får du sammen med det øvrige lederteam ansvaret for at sikre en succesfuld integration af flere afdelinger. Samtidigt får du ansvar for at opbygge, drive og forretningsudvikle en division i den nyetablerede virksomhed.

Ansvarsområderne kan opdeles i tre overordnede hovedområder salg, ledelse og udvikling. Du får en central ledelsesmæssig nøglerolle, hvor det bliver din fornemmeste opgave at understøtte og udvikle medarbejdernes kompetencer samt sikre et højt engagement og medarbejdertrivsel baseret på sund forretningsudvikling og Cervellos kerneværdier.

Du mestrer konsulenthåndværket fra A til Z, har udpræget forretningsforståelse og er vant til at samarbejde med og levere til den offentlige sektor. Du har en naturlig autoritet og udstråler seriøsitet og troværdighed, der sammen med dine dokumenterede resultater gør dig til et naturligt forbillede for resten af organisationen.

Du har en del års erfaring med både salg, leverance og ledelse af rådgivning, projekter og andre konsulentydelser fra større rådgivningsvirksomheder, som har specialister ansat – fx antropologer, psykologer, ingeniører, jurister, læger, arkitekter eller sociologer.

Har du erfaring med transformationsprojekter, projektledelse og projektstyring, vil det være en fordel, idet der vil være mange projekter i en opstartsvirksomhed. Ligeledes vil det være en fordel, hvis du har været involveret i opkøb eller fusion af virksomheder.

Som person er du ægte relationsskabende, proaktiv og ekstrovert, og du kan også håndtere de svære beslutninger. Du er involverende, ambitiøs, arbejdsom, struktureret og har gennemslagskraft. Samtidig har du en ydmyg og respektfuld tilgang til andre mennesker, og du er naturligt interesseret i samfundet, velfærd, politik, bæredygtighed og CSR. Du identificerer dig nemt med de grundlæggende kerneværdier for virksomheden – at være innovativ, handlekraftig, ordentlig, værdiskabende og altid have hjertet med!

Du får alle muligheder for at præge fremtiden for både virksomheden og dit eget ansvarsområde i takt med, at virksomheden ekspanderer, og det samlede ansvar vokser tilsvarende. Du vil være omgivet af entreprenante iværksættere, professionelle fagfolk og dedikerede specialister, som alle har brug for en stærk leder, der samtidig kan udvikle rådgivingsforretningen. Du bliver desuden en del af et sundt forretningsgrundlag, som samtidig skaber en positiv social impact.

Rejsedage: Der vil forekomme rejsedage med overnatning i Danmark.

Arbejdssted: Hovedstadsregionen.

Ansøgningsfrist og tiltrædelse: Snarest muligt – der er virkelig brug for dig asap!

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, COO Morten Andersen på M: +45 29 47 30 60 eller Research Director Berit Nørregaard på M: +45 22 88 79 19. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Jægersborg Alle 4
2920 Charlottenlund
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Christiansgade 30
8000 Aarhus C
Vi er over 200 mennesker, der arbejder med viden, kreativitet og teknologi
Strategisk rådgivning Marketing & Reklame UX & Digital udvikling PR & kommunikation Rekruttering af ledere og specialister Event design

Privacy Statement Forretningsetik Cookie Politik