Følg os på
Bogholder/Ejendomsadministrator til Wagner Ejendomme

Kan du navigere i krydsfeltet mellem bogholderi, controlling og ejendomsadministration – så er her muligheden for at blive en del af holdet i et yderst attraktivt ejendomsselskab.

Som Bogholder/Ejendomsadministrator hos Wagner Ejendomme bliver du en del af en solid og attraktiv virksomhed, som udvikler og driver ejendomme. Du bliver en del af en lokal forankret virksomhed med stærke værdier, hvor der er kort vej fra beslutning til handling.

Med reference til Økonomichefen får du et bredt ansvar inden for økonomifunktionen og ejendomsadministrationen. Dagligdagen vil derfor variere imellem bogholderiopgaver, administration, kontakt med lejere og ad hoc opgaver, hvilket giver en stor berøringsflade og en alsidig hverdag.

Af arbejdsområder kan nævnes:

  • Kreditorbogholderi
  • Debitorbogholderi
  • Udarbejdelse af forbrugsregnskaber
  • Fakturering
  • Kontering/bogføring/afstemning
  • Assistance ved regnskabsafslutning
  • Lønadministration
  • Daglig kontakt til lejere, m.m.
  • Fremvisning af ledige lejemål
  • Opdatering af hjemmeside og andre digitale medier i forbindelse med opsigelser/udlejninger
  • Udarbejdelse af lejekontrakter
  • Ad hoc opgaver

Du har nogle års erfaring som enten ejendomsadminstrator, bogholder eller revisorassistent. Herunder erfaring med lønadministration og gerne kendskab til UNIK Bolig 4. Uddannelsesmæssigt kan du eksempelvis have en HD, merkonom i regnskab, finansøkonom eller anden økonomisk uddannelse.

Som person har du en udadvendt personlighed og er god til kundekontakt. Du er selvkørende, kvalitetsbevidst, og du arbejder både struktureret og målrettet. Du er ansvarsbevidst i forhold til deadlines og aftaler og bidrager til et positivt og professionelt arbejdsmiljø. Du trives med at skulle navigere imellem mange forskellige opgaver og sætter en dyd i samtidig at have et godt overblik.

Wagner Ejendomme tilbyder en spændende stilling i en virksomhed, hvor ordentlighed, grundighed og godt købmandskab danner grundlag for værdierne. Du bliver en del af en virksomhed bestående af CEO, økonomichef, ejendomsadministratorer, samt driftsarbejdere. Du får en afvekslende hverdag, der giver stor mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer indenfor bogholderi og ejendomsadministration.

Arbejdssted: Aalborg

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Director Karsten Romby på M: +45 21 77 23 44. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Jægersborg Alle 4
2920 Charlottenlund
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Søren Frichs Vej 42R
8230 Aabyhøj
Vi er over 200 mennesker, der arbejder med viden, kreativitet og teknologi
Strategisk rådgivning Marketing & Reklame UX & Digital udvikling PR & kommunikation Rekruttering af ledere og specialister Event design

Privacy Statement Forretningsetik Cookie Politik