SØG DETTE JOB
Klik på knappen herunder for at søge stillingen
Har du solid forretningsforståelse og erfaring med global BtB Salg & Marketing?
Som CCO hos ETK EMS får du det overordnede ansvar for alle kommercielle aktiviteter, eksekvering af strategi og skal sikre, at virksomhedens vækstmål opnås. Du får til opgave at udvikle og løfte ETK EMS’s Global Sales & Marketing, herunder opbygning af et Commercial Support/Excellence Center i Thailand.
ETK EMS har et stort vækstpotentiale i både Danmark og udlandet, og med igangsættelse af en ambitiøs strategiproces er der planlagt en klar vækststrategi for de kommende år, som du er primus motor for at indfri sammen med dit team. Udgangspunktet for den kommende vækst vil bl.a. være at sikre en strategisk positionering af ETK EMS overfor udvalgte kundesegmenter på tværs af geografiske markeder blandt nye og eksisterende kunder.
Med direkte reference til CEO bliver du en del af ETK EMS Management Team med et nært samarbejde med både lederteamet og bestyrelsen. Du får personaleansvar for alle i Global Sales og Marketing, herunder Key Account Managers, Site Managers og internt salg. Du er en stærk og tydelig leder, der kan opbygge og drive en professionel international BtB salgs- og marketingfunktion på tværs af landegrænser på en forretningsunderstøttende og værdiskabende måde.
Af overordnede ansvarsområder kan nævnes:
ETK EMS opererer på et stærkt konkurrencepræget marked, og ETK EMS’s forretningsgrundlag og kundeforhold er præget af en høj grad af kompleksitet. Det vil derfor være en klar fordel med en baggrund fra en international teknologi-, eller anden teknisk producerende, virksomhed, hvor du har solid erfaring fra strategisk og kommerciel ledelse og forretningsudvikling.
Din baggrund omfatter derfor min. fem års erfaring fra kommercielle lederroller, fx CCO, salgsdirektør, kommerciel direktør eller lignende, hvor du har opbygget effektive salgsledelsessystemer. Du har erfaring med opbygning af den digitale kunderejse i BtB marketing, lead generering og direct marketing i en international kontekst. Du har arbejdet med internationalt strategisk salg og pipeline management, ligesom avanceret contract management er en del af din hverdag.
Du har en relevant videregående kommerciel uddannelse fx cand.merc., og gerne koblet med en teknisk tillægsuddannelse – eller omvendt. Det er vigtigt at have bred teknisk forståelse og interesse for teknologi og data.
Som person er du en ansvarlig og involverende leder, der motiveres af forretningsudvikling og har evnen til at skabe begejstring, motivation og holdånd blandt medarbejderne. Du er struktureret og vedholdende, energisk og særdeles stærk til at skabe gode relationer både internt og eksternt.
Rejsedage: Ca. 30-40 dage/året, både til andre sites og kunder.
Arbejdssted: Stilling, Skanderborg.
Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Consultant, Lotte Kaldahl Krusaa på M: +45 40 47 60 20. Alle henvendelser behandles fortroligt.