Følg os på
Controller med bred erfaring

–  til stilling i velkonsolideret virksomhed med udviklingspotentiale

Som Controller hos den pågældende virksomhed får du en central rolle, hvor du bliver det økonomiske bindeled mellem flere nøglepersoner i organisationen. Som Controller skal du sikre, at alle økonomiske data og regnskaberne, er korrekte, at analyserne er retvisende, og at der til stadighed arbejdes med optimering af interne processer og forretningsgange.

Som Controller vil du arbejde med den økonomiske drift og administration af flere enheder i organisationen, og ligeledes vil du arbejde med risikominimering, investeringer og løbende forretningsudvikling.

Arbejdet omfatter sparring og support til ledelsen og nøglemedarbejdere – med udvikling af understøttende rapporter og materiale til eksterne samarbejdspartnere. Hertil kommer udarbejdelse af, eller hjælp med, årsregnskaber, bogføring, afstemning, budgetter, forecast m.v.

Det samlede ansvar for stillingen som Controller omfatter en bred vifte af opgaver, hvor denne, igennem proaktivitet, dialog, analyse og forbedringer, er med til at sikre et opdateret overblik over virksomhedens aktiviteter og ressourcer.

Dine primære ansvarsområder er:

  • Sikre, at økonomiske data og regnskaber er retvisende
  • Kvalitetssikre regnskaberne
  • Udvikle analyser og statistikker
  • Optimere interne processer og forretningsgange
  • Finde besparelser i samarbejde med drift, udvikling og samarbejdspartnere
  • Arbejde med risikominimeringer, investeringer og forretningsudvikling
  • Sikre den økonomiske drift i danske og udenlandske selskaber
  • Udvikle controllerfunktion på tværs af drift, projekter og organisatoriske skel

Du har erfaring med nationale og internationale regnskaber – evt. fra revisionsbranchen. Derudover har du sandsynligvis erfaring med årsregnskaber, bogføring, afstemning, budgetter, forecasts m.v. Erfaring fra en stilling, hvor proaktivitet, selvstændighed og fremdrift er nøgleord, foretrækkes.

Du er fagligt dygtig, evner at se bag om tallene og har lyst til at stille spørgsmålstegn ved, hvorfor tallene ser ud, som de gør. Du kan gennemskue større økonomiske og komplekse sammenhænge, og du kan nemt veksle mellem stor selvstændighed og samarbejde.

Det forventes, at du kan begå dig professionelt på engelsk og gerne flere sprog.

Som person har du en vis tyngde, er professionel og idérig. Du er udadvent, struktureret og forretningsorienteret. Du tager ansvar for dine opgaver og tager initiativ til procesforbedringer og optimeringer af driften.

Du har sandsynligvis en relevant uddannelse som revisor, cand.merc. med økonomistyring, cand.merc.aud. eller HD(R) eller lignende.

Rejsedage: Ca. 10 dage om året.

Arbejdssted: Nordjylland.

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Director Karsten Romby Larsen på M: +45 21 77 23 44. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Jægersborg Alle 4
2920 Charlottenlund
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Christiansgade 30
8000 Aarhus C
Vi er over 200 mennesker, der arbejder med viden, kreativitet og teknologi
Strategisk rådgivning Marketing & Reklame UX & Digital udvikling PR & kommunikation Rekruttering af ledere og specialister Event design

Privacy Statement Forretningsetik Cookie Politik