Følg os på
Customer Care Specialist

Brænder du for at levere enestående kundeoplevelser for etablerede nationale og internationale kunder i en ekspansiv elektronikkoncern?

 

Som Customer Care Specialist hos Kohsel A/S vil du indgå i en velfungerende gruppe af Customer Care Specialister, hvor du bliver den primære kontaktperson for din egen portefølje af kunder. Du har ansvaret for at sikre, at leverancen af kundens ordrer forløber planmæssigt, lige fra ordremodtagelse over produktionsforberedelse, tilrettelæggelse af transport til endelig levering hos kunden. Kunderne er betydende danske og internationale virksomheder inden for en række forskellige brancher, eksempelvis vindenergi, solenergi, elektronik, køling og pumper, maskinbyggere m.fl.

Du bliver en del af Customer Care teamet, som fungerer som back up for hinanden, ligesom du vil samarbejde med salgs- og eksportafdelingen. Da den gode kunderelation vægtes højt, har det høj prioritet at rejse ud og besøge kunderne fra egen kundeportefølje minimum en gang årligt.

Du har muligvis en relevant uddannelse som fx speditør, korrespondent, cand.ling.merc. eller anden cand.merc. uddannelse. Det vigtigste er din erfaring med kundeservice/salgsback up og at betjene internationale kunder samt styre en til tider kompleks ordre/opgave gennem en virksomhed.

Stillingen indebærer, at du kan holde mange bolde i luften, og at du kan holde styr på mange ordrer, som befinder sig på forskellige stadier i leverancen. Samtidig kræver stillingen godt købmandskab samt gode forhandlingsevner med eksempelvis leverandører af transport.

Som person er du resultatorienteret og har en ”hands-on” tilgang til opgaver. Du har sans for kvalitet kombineret med et personligt drive og har en positiv og imødekommende tilgang til kunder og kolleger. Du er god til at skabe og bevare overblikket og kan tilpasse dig skiftende prioriteter. Du er systematisk, struktureret og besidder gode samarbejdsevner. Derudover er du i stand til at skabe professionelle relationer både internt og eksternt.

Du får rig lejlighed til at bruge og udvikle dine sprogmæssige kompetencer, hvor der tages udgangspunkt i dine erfaringer og præferencer, når kunderne fordeles. I kraft af virksomhedens markedsmæssige ekspansion er der behov for at styrke Customer Care afdelingen med specialister, der har sproglig og kulturel erfaring fra skandinaviske og engelsktalende markeder.

Kohsel A/S tilbyder en spændende og udviklende stilling i en professionel, kompetent og international virksomhed i markant vækst. Virksomheden vokser markedsmæssigt dels ved at følge kundernes ekspansion og internationalisering og dels ved at hente markedsandele på nuværende og nye geografiske markeder. Du kommer til at arbejde i et uformelt miljø, hvor korte kommandoveje og en flad struktur giver en høj effektivitet og fleksibilitet.

Arbejdssted: Virksomhedens hovedkontor i Hørning, syd for Aarhus.

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Research Consultant, Jeanne Dederding, Unique Human Capital på M: +45 28 74 58 71. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Jægersborg Alle 4
2920 Charlottenlund
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Christiansgade 30
8000 Aarhus C
Vi er over 200 mennesker, der arbejder med viden, kreativitet og teknologi
Strategisk rådgivning Marketing & Reklame UX & Digital udvikling PR & kommunikation Rekruttering af ledere og specialister Event design

Privacy Statement Forretningsetik Cookie Politik