Følg os på
Digital Analytics Specialist

Brænder du for at transformere data til værdifulde indsigter og anbefalinger for kunder? Og har du lyst til at blive en del af et innovativt digitalt bureau?

 

GORM Agency søger en engageret og motiveret Digital Analytics Specialist til deres Media & Data team, hvor du får ansvaret for at indsamle relevante data inden for digital marketing og web analytics og omsætte denne data til brugbare indsigter og anbefalinger til kunder.

Hos GORM Agency designer de digitale brugerrejser, der udvikler deres kunders forretning med kreativitet og teknologi. De skaber det kreative indhold, men de kan også deres teknologiske platforme til fingerspidserne. Det er i dette krydsfelt, mellem data og kreativitet, at GORM Agency tilbyder dig en rolle, du ikke finder mange andre steder.

Som Digital Analytics Specialist, får du en helt central rolle, da data er en essentiel del af GORM Agencys arbejde med digital marketing og udvikling af nye websites. Du bliver en vigtig sparringspartner for dine kolleger og en rådgiver for dine kunder i samarbejde med resten af Digital Marketing teamet.

Med reference til CEO og med Data & Media Director som daglig leder.

Af arbejdsområder kan nævnes:

  • Skabe indsigter til kunder og kollegaer via analyse af adfærds- og marketingdata
  • Agere som bureauets ”frontrunner” på nye muligheder inden for web- og marketing-tracking
  • Understøtte UX inden for dataindsamling og adfærdsanalyser
  • Implementere Google Tag Manager løsninger
  • Sparring med kolleger og kunder vedr. tracking og data setup
  • Etablere dashboards i Google Data Studio og Power BI

Du kommer primært til at arbejde med Google Analytics, Google Data Studio, Hotjar, Facebook og Linkedin, men GORM Agency udvikler konstant deres produkter og processer. Her får du en nøglerolle i forhold til at sætte retningen for produkterne inden for data og analyse.

Du har gerne 1-2 års erfaring fra en lignende stilling, herunder:

  • Du arbejder i Google Analytics på højt niveau og elsker at grave dig ned i nye muligheder som fx Google Analytics 4, Server-side-tracking, iOS14 og ITP
  • Du har et vist niveau i Google Tag Manager
  • Du elsker at nørde detaljer, der gør en forskel, og du kender de nye muligheder inden for fx:
    Google Analytics 4, Server-side-tracking, iOS14 og ITP
  • Du kan tage dialogen med kunder omkring deres setup og komme med anbefalinger til optimeringer
  • Du har kendskab til Google Data Studio
  • Du kender til opsætning af konverteringssporing til Facebook og Linkedin
  • Det er en fordel, hvis du både har erfaring med medieindkøb inden for digital marketing – og at du samtidig har erfaring med screen-recordings, heat-maps, surveys mv.

Som person er du detaljeorienteret og nysgerrig, og du er proaktiv i din tilgang til opgaveløsningen. Du er en teamplayer samtidigt med, at du kan arbejde selvstændigt. Du er god til at kommunikere og trives i et dynamisk arbejdsmiljø med mange projekter og kontaktflader.

Hvorfor GORM Agency? GORM Agency tilbyder dig en spændende stilling med mulighed for både faglig og personlig udvikling. De holder til i fede lokaler på Nørrebro, tæt på den nye Metroring. De har både Counter Strike-gamere, løbere, fodboldspillere, craft beer lovers og vin connaisseurs. Men først og fremmest har de det godt med hinanden.

Arbejdssted: GORM Agencys kontor i Hillerødgade 30A, 2200 København N.

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Senior Research Consultant Elisabeth Haun på M: +45 28 90 33 88. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Jægersborg Alle 4
2920 Charlottenlund
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Christiansgade 30
8000 Aarhus C
Vi er over 200 mennesker, der arbejder med viden, kreativitet og teknologi
Strategisk rådgivning Marketing & Reklame UX & Digital udvikling PR & kommunikation Rekruttering af ledere og specialister Event design

Privacy Statement Forretningsetik Cookie Politik