Følg os på
Executive Assistant

Brænder du for en varieret hverdag, og er du en holdspiller?

 

Som Executive Assistant i Navest bliver du, i en nyoprettet stilling, en del af et centralt team, der alle arbejder for at udvikle og skabe værdi for herigennem at sikre, at generationer kan give mere videre, end de har modtaget.

Med reference til CEO, bliver din vigtigste opgave at supportere ledelsen og ejerkredsen med alle former for personlige, forretningsunderstøttende, administrative og praktiske opgaver, hvor struktur, planlægning og eksekvering er forudsætningerne for succes.

Du er to skridt foran og gør en dyd ud af altid at være på forkant med de opgaver og understøttende aktiviteter, som er relevante for dine primære interessenter. Dette giver ro til egen opgavehåndtering samtidig med, at ledelsen og ejerne altid føler sig godt hjulpet.

Af ansvarsområder og opgaver kan nævnes:

Personlig understøttelse af ejere og direktionen

  • Skriftlige/visuelle præsentationer og oplæg
  • Deltagelse i bestyrelsesmøder som referent
  • Kontakt til eksterne leverandører
  • Dokumenthåndtering og kontraktstyring
  • Kalenderstyring, rejseplanlægning og koordinering
  • Mødeindkaldelser og forberedelse
  • Agenda, materiale og referater
  • Udarbejdelse af skabeloner og standarder
  • Korrekturlæsning (dansk og engelsk)
  • Diverse HR relaterede opgaver, ad hoc
  • Årshjul og governance

Vært /værtinde

  • Ansvarlig for modtagelse af selskabets gæster på Marselis Tværvej
  • Daglig ledelse af piccoline

Kommunikation

  • Sikre et relevant og højt informationsniveau til såvel interne som eksterne interessenter
  • Vedligeholde intern og ekstern kommunikation, herunder hjemmeside mm.

Executive Assistant rollen udleves i praksis, og det er afgørende at imødekomme interessenter på deres behov og assistere med hjælp til dag-til-dag opgaver inden for praktiske og administrative opgaver. Din grundindstilling bør være, at ingen opgaver er for store eller små, og at du står klar til at løse alle typer opgaver – også når de opstår med kort varsel og på skæve tidspunkter.

Du er proaktiv og informativ og forstår at agere fejlfrit i den skriftlige og mundtlige kommunikation på såvel dansk som engelsk.

Du kommer med et digitalt mindset og en solid erfaring fra en lignende rolle, hvor du har erfaring med at supportere på ledelsesniveau eller i en ejerkreds. Du har god praktisk erfaring og en gennemprøvet værktøjskasse inden for Office pakken, hvilket gør dig i stand til at arbejde effektivt med administrative opgaver og processer.

Du har et udpræget servicegen og forstår rettidigt, og med rette personlige tilgang, at imødekomme forskellige opgaver og forespørgsler uden at miste fokus. Som person er du selvstændig, energisk, detaljeorienteret  og arbejder struktureret. Ligeledes er du tillidsvækkende og formår at samarbejde med organisationens øvrige fagligheder for at opnå de bedste løsninger.

Arbejdssted: Aarhus C.

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Research Consultant, Julie Philipsen på M: +45 61 31 40 04 eller Senior Director Lise Holler på M: +45 29 60 55 15. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Jægersborg Alle 4
2920 Charlottenlund
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Christiansgade 30
8000 Aarhus C
Vi er over 200 mennesker, der arbejder med viden, kreativitet og teknologi
Strategisk rådgivning Marketing & Reklame UX & Digital udvikling PR & kommunikation Rekruttering af ledere og specialister Event design

Privacy Statement Forretningsetik Cookie Politik