Følg os på
Finance Manager

Har du lyst til at være en del af den videre udvikling og optimering af økonomifunktionen hos et vækstende Family Office?  

 

Bagger-Sørensen & Co. A/S er i dag ejet af 4. generation af Bagger-Sørensen familien – og formuen er skabt gennem ejerskabet af Dandy og Fertin Pharma. Bagger-Sørensen & Co. ejer i dag 45 selskaber og har store ambitioner for de enkelte selskaber samt fremadrettede investeringer.

Som Finance Manager hos Bagger-Sørensen & Co. A/S får du, i tæt samspil med Head of Finance og afdelingens 5 accountants, ansvaret for Bagger-Sørensen & Co.’s årsregnskaber, månedsregnskaber, konsolidering, ejendomsadministration og compliance. Opgaverne omfatter både moder- og datterselskaber relateret til Bagger-Sørensen & Co. A/S.

Bagger-Sørensen & Co. vækster, og som en del af denne vækststrategi ønskes en styrkelse af den faglige specialisering og optimering af rapporteringsprocesserne, skat og moms. Som Finance Manager bliver du helt central for at sikre forståelse, fremdrift og eksekvering på såvel det finansielle område som for udvikling af nye forretningsområder, systemer og metoder.

Af arbejdsområder kan nævnes:

  • Udarbejdelse af årsregnskab på koncernniveau herunder konsolidering af alle enheder
  • Effektivisering af processerne gennem digitalisering
  • Hjælp til integration af nye selskaber samt tilsikre, at de overholder gældende interne og eksterne standarder for regnskabsaflæggelse og rapportering
  • Intern revision
  • Tæt samarbejde med afdelingens 5 accountant medarbejdere, herunder faglig sparring og udvikling
  • Tæt samarbejde med økonomifunktionen i porteføljeselskaber
  • Deltage i udarbejdelse af ledelsesinformation og rapportering
  • Standardisering og digitalisering af arbejdsgange og interne processer
  • Effektivisering af administrative opgaver
  • Ejendomsadministration
  • Momsopgørelser
  • Skattemæssig rådgivning

Du kommer med min. 3 års erfaring fra lignende stilling, dvs. erfaring indenfor revision eller finance controlling i en central økonomifunktion. Du har god, praktisk erfaring og en gennemprøvet værktøjskasse indenfor controlling, månedsrapportering samt erfaring med rapporteringsværktøjer.

Du har en relevant økonomisk uddannelse som fx cand.merc.aud., er revisionsuddannet kombineret med HD(R) eller tilsvarende. Du har en naturlig interesse for optimering og forbedring af processer og er analytisk stærk.

Som person er du selvstændig og energisk og arbejder struktureret og analytisk. Ligeledes er du tillidsvækkende og formår at samarbejde med organisationens mange kontaktpersoner. Derudover har du en stor forretningsforståelse, en pålidelig personlighed og naturlig autoritet.

Arbejdssted: Vejle

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Research Manager Henriette Toftgaard Pedersen på M: +45 60 21 02 31. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Jægersborg Alle 4
2920 Charlottenlund
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Christiansgade 30
8000 Aarhus C
We are more than 200 people who work with knowledge, creativity and technology
Strategic counselling Marketing & Advertisement UX & Digital development PR & Communication Recruitment of leaders and specialists Event design

Privacy Statement Business Ethics Cookie Policy