Følg os på
Financial Controller

Er du en faglig stærk profil med lyst til at arbejde med finansiel udvikling i et Family Office?

 

Som Financial Controller hos Navest, bliver du en del af en økonomifunktion, der har det ansvaret for økonomien og rapporteringen i Navest. Afdelingen sidder med det overordnede ansvar for årsregnskaber, månedsregnskaber, konsolidering og compliance.

Med reference til økonomichefen vil du, i tæt samarbejde med den øvrige organisation, bidrage til videreudviklingen af økonomifunktionen således, at man i fremtiden fortsat kan være på forkant og agere proaktivt i forhold til udviklingen og projekter.

Rollen spænder bredt lige fra udarbejdelse af finansiel og driftsmæssig rapportering til videreudvikling og optimering af analyser og præsentationer samt budgettering og opfølgning. Du vil arbejde proaktivt for at sikre, at forbedringsinitiativer eksekveres.

Af arbejdsområder kan bl.a. nævnes:

  • Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskab i samarbejde med økonomichefen
  • Medvirke til at øge effektiviteten af processerne i månedsafslutningen gennem digitalisering og herved sikre en hurtigere og mere valid månedsrapportering
  • Konsolidering og mellemregninger
  • Drive procesoptimering af interne kontroller – transaktionsbeskrivelser, guidelines, indføre kontroller og opfølgning herpå
  • Bidrage med analyser og talmæssige input til organisationen
  • Koordinering af årsplaner og opfølgning på finansielle resultater
  • Budgettering og opfølgning
  • Sikre præcise analyser af business performance og forecast informationer
  • Rapportering i henhold til Navest’ guidelines
  • Via aktiv controlling at udøve problemløsning og foreslå løsninger for ledelse, bestyrelse eller virksomhedsniveau

Du kommer med min. 3 års erfaring fra revision eller fra finance controlling i en økonomifunktion. Du har god, praktisk erfaring og en gennemprøvet værktøjskasse indenfor controlling, månedsrapportering samt har erfaring med rapporteringsværktøjer. Dit digitale mindset gør, at du evner at tænke procesoptimering og digitalisering af processer for herigennem at få frigivet tid og ressourcer til proaktiv controlling til gavn for de samlede aktiviteter i virksomheden.

Du har en relevant økonomisk uddannelse som fx cand.merc.aud., er revisionsuddannet kombineret med HD(R) eller tilsvarende. Du har en naturlig interesse for optimering og er analytisk stærk. Som person er du selvstændig og energisk og arbejder struktureret med dine og afdelingens opgaver. Ligeledes er du tillidsvækkende og formår at samarbejde med såvel interne som eksterne relationer for den bedste løsning og et effektivt og udviklende samarbejde.

Arbejdssted: Aarhus C

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Research Consultant, Julie Philipsen på M: +45 61 31 40 04 eller Senior Director Lise Holler på M: +45 29 60 55 15. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Jægersborg Alle 4
2920 Charlottenlund
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Christiansgade 30
8000 Aarhus C
Vi er over 200 mennesker, der arbejder med viden, kreativitet og teknologi
Strategisk rådgivning Marketing & Reklame UX & Digital udvikling PR & kommunikation Rekruttering af ledere og specialister Event design

Privacy Statement Forretningsetik Cookie Politik