Følg os på
Head of Administration

Få en nøglerolle som rådgiver og sparringspartner for direktionen indenfor Management Consulting til både private og offentlige kunder

 

Som Head of Administration hos A-2 bliver du ansvarlig for at opbygge og udvikle tætte relationer såvel internt som eksternt med ledere, medarbejdere, kunder og eksterne samarbejdspartnere. Du får ansvar for at sikre høj kvalitet i opgaveløsningen i samtlige projekter, og du sætter en høj standard for samarbejde og faglighed såvel internt som eksternt.

A-2 er en mindre og agil konsulentvirksomhed, der leverer rådgivning, løsninger og konsulentydelser i topklasse til både private og offentlige kunder. I tæt samarbejde med partnergruppen og med reference til Managing Partner sætter du retningen og prioriterer opgaver i den daglige drift.

Af arbejdsområder kan nævnes:

  • Koordinator for partnergruppen, bl.a. udarbejdelse af oplæg (operationelt og strategisk)
  • Deltager i partnermødet
  • Eksekvering af operationelle og strategiske tiltag til udvikling af A-2
  • Dagligt ansvar for back office og håndtering af årshjul
  • Point of Contact til Shared Service (økonomi, IT, daglig drift)
  • Point of Contact til offentlige myndigheder, advokater, revisorer mv.
  • Styring og koordinering af markedsføring og salg (messer, uddannelsesaktiviteter, webinarer og pipeline)
  • Timeregistrering og løn
  • HR: Rekruttering, kompetenceudvikling, uddannelsesplaner, on- og offboarding
  • Styring af diverse serviceaftaler: Telefoni, forsikring, kontorindkøb

Den ideelle kandidat har mindst 5-10 års erfaring fra en konsulentvirksomhed, gerne partnerdrevet. Du har arbejdet med administration af en konsulentvirksomhed, og har erfaring med HR-relaterede opgaver såsom rekruttering, udvikling og administration. Derudover har du erfaring med strategiarbejde- og implementering.

Du har relevant akademisk uddannelse, enten kommerciel eller teknisk, og du behersker både dansk og engelsk på forhandlingsniveau i skrift og tale. Du har generelt IT-flair og er vant til at arbejde med MS Office-pakken. Du har arbejdet med markedsføring og visuel identitetsskabende aktiviteter og haft selvstændigt kundeansvar med relationsskabende kundehåndtering. Endelig har du en bred faglig erfaring indenfor konsulentfaget, og det vil være en fordel med erfaring som leder.

Din personlige kommunikationsstil er præget af imødekommenhed, nysgerrighed og tyngde i faglighed, ligesom den ideelle kandidat begår sig godt på alle niveauer af en organisation og med forskellige mennesketyper. Dine relationer opfatter dig som en nærværende, tilgængelig og professionel sparringspartner. Det er vigtigt, at du fremtræder som en god kollega, samt at du lægger vægt på at arbejde i et miljø, hvor man tager selvstædigt ansvar og hjælper, når der er behov.

Du er ansvarsbevist og engageret med lyst til at dygtiggøre dig og medvirke til at udvikle og løfte A-2’s samlede kompetencer. Du er god til at samarbejde og er serviceorienteret og kvalitetsbevidst. Som person er du ambitiøs, tillidsvækkende og har gode analytiske egenskaber.

A-2 tilbyder særdeles gode personlige, faglige og relationelle udviklingsmuligheder i en agil virksomhed i vækst. A-2 er kendetegnet ved, at der er højt til loftet og plads til indflydelse for den enkelte medarbejder.

Rejsedage: Begrænset

Arbejdssted: Charlottenlund

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, CEO Jørn Duhn på M: +45 21 75 19 25. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Jægersborg Alle 4
2920 Charlottenlund
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Christiansgade 30
8000 Aarhus C
Vi er over 200 mennesker, der arbejder med viden, kreativitet og teknologi
Strategisk rådgivning Marketing & Reklame UX & Digital udvikling PR & kommunikation Rekruttering af ledere og specialister Event design

Privacy Statement Forretningsetik Cookie Politik