SØG DETTE JOB
Klik på knappen herunder for at søge stillingen
Vil du være med til at sikre ILVAs fortsatte vækst som overordnet ansvarlig for ILVA brandet?
Som Head of Brand hos ILVA bliver du overordnet ansvarlig for ILVAs brand og får til opgave at sikre, at brandet er stærkt, differentieret og positivt opfattet af ILVAs målgrupper. Du bliver ansvarlig for at udvikle og implementere en ny brandstrategi og identitet, der understøtter virksomhedens overordnede mål og værdier.
Med reference til Director Sales, Marketing & BI vil du spille en central rolle i ILVAs vækstrejse, hvor du, gennem branding og PR, vil have fokus på at skabe øget trafik online og i de fysiske butikker samt en øget konverteringsgrad. Du vil i rollen også have stort fokus på at sikre optimalt samarbejde og kommunikation med både interne og eksterne samarbejdspartnere.
Af arbejdsområder kan nævnes:
Du kommer med minimum 3-7 års erfaring fra en tilsvarende stilling inden for branding eller marketing, hvor du har opnået dokumenterede resultater med at opbygge og styrke et brand og derigennem drive øget salg. Det er en forudsætning, at du har erfaring med at udvikle og lede marketingkampagner på tværs af forskellige kanaler, herunder digitale medier, sociale medier og traditionelle kanaler. Du har tidligere administreret et marketingbudget og drevet en positiv ROI.
Du har formentlig en relevant bachelor- eller kandidatgrad inden for marketing, kommunikation eller en relateret disciplin.
Som person er du resultatorienteret og agerer proaktivt. Du kan se det store overblik og tænke strategisk samtidig med, at du har blik for detaljerne. Du har en personlig autoritet og evner naturligt at opbygge tillidsfulde relationer og respekt i organisationen.
Rejsedage: Begrænset rejseaktivitet.
Arbejdssted: Sabro
Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Research Consultant, Lotte Kaldahl på M: +45 40 47 60 20 eller lok@uhc.dk. Alle henvendelser behandles fortroligt.