Følg os på
Legal Assistant

Juridisk, administrativ og personlig understøttelse – er det dit kald?

 

Som Legal Assistant for General Counsel og det juridiske team i LARS LARSEN GROUP bliver du en del af et team, der arbejder for at skabe værdi for familien bag LARS LARSEN GROUP og gruppens selskaber.

Med reference til General Counsel, og understøttende for det samlede, juridiske team, bliver din vigtigste opgave at supportere teamet med alle former for forretningsunderstøttende, administrative og praktiske opgaver og at supplere teamet med selvstændig sagsbehandling inden for afgrænsede områder. Struktur, planlægning og eksekvering er forudsætningerne for succes.

Du evner at planlægge, udføre og følge opgaver helt til dørs, og du gør en dyd ud af altid at være på forkant. Dette giver ro til egen opgavehåndtering samtidig med, at General Counsel føler sig godt hjulpet – og dermed kan holde rette fokus på juridiske og forretningsudviklende aktiviteter.

Af ansvarsområder og opgaver kan nævnes:

Administrative, eksekverende opgaver og personlig understøttelse af General Counsel:

  • Almindelig sekretærbistand – udkast, korrektur (dansk og engelsk), renskrivning, e-mail arkivering, referat
  • Kalenderstyring, koordinering af praktiske forhold og fremnoteringer
  • Selvstændig sagsbehandling (hvidvaskdokumentation, Domain Management)
  • Assistentbistand – fysisk og elektronisk arkivering, koordinering internt/eksternt, praktiske opgaver
  • Sikre et relevant og højt dokumentationsniveau
  • Drive, koordinere og opdatere projekter f.eks. procesbeskrivelser, templates og vedligehold af data i vedvarende procesorienterede projekter

Legal Assistant rollen udleves i praksis, og det er afgørende, at teamet imødekommes på deres behov og assisteres med hjælp til dag-til-dag opgaver inden for praktiske og administrative opgaver samtidig med, at du sætter en ære i at løse dine sagsbehandlingsopgaver selvstændigt men samtidig også i samarbejde med den øvrige afdeling. Din grundindstilling bør være, at ingen opgaver er for store eller små, og at du står klar til at løse alle typer opgaver, også når de opstår med kort varsel. Du er proaktiv og informativ, og du forstår at agere fejlfrit i kommunikationen på såvel dansk som engelsk.

Du har solid erfaring fra en lignende rolle, hvor du har erfaring med at supportere en juridisk og forretningsorienteret enhed. Du har god praktisk erfaring og en gennemprøvet værktøjskasse inden for Officepakken, hvilket gør dig i stand til at arbejde effektivt med administrative opgaver og processer.

Du har et udpræget servicegen og forstår rettidigt, og med rette personlig tilgang, at imødekomme forskellige opgaver og forespørgsler uden at miste fokus. Som person er du selvstændig, energisk, arbejder struktureret og er villig til at påtage dig nye opgaver. Ligeledes er du tillidsvækkende og formår at samarbejde med organisationens øvrige fagligheder.

Arbejdssted: Brabrand.

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Research Manager, Henriette Toftgaard Pedersen på M: +45 60 21 02 31 eller Account Director Lise Holler på M: +45 29 60 55 15. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Jægersborg Alle 4
2920 Charlottenlund
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Christiansgade 30
8000 Aarhus C
Vi er over 200 mennesker, der arbejder med viden, kreativitet og teknologi
Strategisk rådgivning Marketing & Reklame UX & Digital udvikling PR & kommunikation Rekruttering af ledere og specialister Event design

Privacy Statement Forretningsetik Cookie Politik