SØG DETTE JOB
Klik på knappen herunder for at søge stillingen
Bliv en central del af økonomifunktionen i Navest A/S
Som Senior Financial Accountant hos Navest får du en nøglerolle i at skabe grundlaget for rettidig ledelsesmæssig økonomirapportering på et kvalitetsmæssigt højt niveau. I tæt samarbejde med det øvrige team, vil du bidrage til videreudvikling af bogholderiet i Navest, således man i fremtiden fortsat kan være på forkant og agere proaktivt i forhold til accounting, budgetter og performance.
Du bliver en del af økonomifunktionen, hvor du får reference til økonomichefen, og du vil have ansvar for opgaver som debitor- og kreditorbogholderi, lønudbetaling, sagsregnskab og likvide beholdninger, samt andre økonomiske aktiviteter, der foregår i Navest. Derudover kommer du til at spille en vigtig og imødekommende rolle i at hjælpe organisationen omkring forefaldende spørgsmål eller opgaver vedrørende accounting.
Af arbejdsområder kan nævnes:
Du har min. 3 års erfaring fra lignende stilling, dvs. erfaring fra en accounting-funktion (finans/debitor/kreditor) i en central økonomifunktion eller revision. Det forventes, at du har en gennemprøvet værktøjskasse.
Du har relevant økonomisk baggrund og gerne med erfaring fra revisionsbranchen. Du er superbruger af Navision Dynamic og Excel samt har god erfaring med anvendelse af IT som understøttelsesværktøj af forretningsprocesserne. Du har en naturlig interesse i at arbejde med digitalisering og har fokus på optimering og forbedring af opgaver og processer.
Som person evner du at samarbejde og trives i et team med højt kvalificerede kollegaer, hvor fællesskab, samarbejde og teamorienteret tilgang gør en stor og afgørende forskel. Det er ligeledes vigtigt, at du er i besiddelse af et godt humør og kan holde hovedet koldt, når det går stærkt, og kompleksiteten er høj.
Navest tilbyder gode muligheder for faglig og personlig udvikling inden for stillingen og for at påtage sig rollen som go-to person i at effektivisere regnskabsprocesser. At være motiveret til at forfølge yderligere ansvar inden for økonomiområdet vil blive budt velkommen, i takt med at virksomheden vokser.
Rejsedage: Begrænset.
Arbejdssted: Aarhus C
Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Research Consultant, Kristina Østergaard på M: +45 24 90 09 21. Bemærk, vi læser ansøgninger løbende og beder dig derfor indsende din ansøgning samt CV hurtigst muligt. Alle henvendelser behandles fortroligt.