Websitet bruger cookies for at forbedre din oplevelse, vurdere brugen af de enkelte elementer på websitet og til at huske indstillinger og opsamle statistik. Ved at klikke videre på websitet, accepterer du brug af cookies. Du kan læse mere om vores cookie politik her: http://uhc.dk/cookie-politik/ OK
Hvordan kan retail virksomheder imødekomme stigende krav fra forbrugerne?

Penrhyn udgiver WhitePaper om mulighederne i retail branchen

22. februar, 2019

Forbrugernes forventninger og krav til retail virksomheder stiger

Forbrugerne ønsker produkter til lavere priser, hurtigere og billigere leveringer og bedre shopping oplevelser uden ekstra omkostninger.

Hvordan kan retail virksomheder vende de udfordringer der er forbundet med forbrugernes stigende krav og forventninger, til en mulighed for at skabe vækst i deres virksomhed?

I Penrhyns whitepaper “Embracing Change to Seize Opportunities in the Consumer Products Sector”, opridses flere forskellige tiltag, der kan imødekomme forbrugernes stigende krav.

Virksomheder kan f.eks:

  • Udnytte den nyeste teknologi med “smarte omklædningsrum” – hvor kunden kan prøve tøj i et digitalt omklædningsrum
  • Gå i dybden med big data og statistik, for at forstå forbrugeradfærd
  • Udnytte at nye økonomier og en større voksende middelklasse skaber nye markeder
  • Udnytte diversitet og mangfoldighed blandt forbrugere
  • Tage højde for at ansvarlighed, CSR og miljøvenlig forbrugerisme er stigende

Læs hele Penrhyns WhitePaper, skrevet af Cynthia Labonté (Chair, CRL Group and Partner, Leaders International, Canada) her:

“Embracing Change to Seize Opportunities in the Consumer Products Sector”.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Stamholmen 157
2650 Hvidovre
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Søren Frichs Vej 42R
8230 Aabyhøj
Unique Human Capital Poland Sp. z o.o.
ul. Gie³dowa 4a, lokal 191
01-211 Warszawa
Poland
Vi er over 200 mennesker, der arbejder med viden, kreativitet og teknologi
Strategisk rådgivning Marketing & Reklame UX & Digital udvikling PR & kommunikation Rekruttering af ledere og specialister

Privacy Statement Forretningsetik