Følg os på
Websitet bruger cookies for at forbedre din oplevelse, vurdere brugen af de enkelte elementer på websitet og til at huske indstillinger og opsamle statistik. Ved at klikke videre på websitet, accepterer du brug af cookies. Du kan læse mere om vores cookie politik her: http://uhc.dk/cookie-politik/ OK
Revisor

Som revisor hos LMO Nordland får du sammen med afdelingens leder en central rolle i, at indfri den overordnede udvikling af forretningen og kundegrundlaget. Stillingen fordrer et naturligt lederskab, hvor der er gode muligheder for at tilrettelægge det formelle ledelsesansvar efter dine erfaringer og behov for udvikling ind i lederrollen.

Via værdisættet i LMO Nordland vægtes høj faglighed, godt kollegaskab samt et fornuftigt og sundt forhold mellem arbejdsliv og familieliv, dvs. en god work-life balance.

Af arbejdsområder kan nævnes:

  • Ansvar for den direkte, proaktive og forretningsorienterede kontakt til kunderne, herunder faglig rådgivning og service tilpasset kundens behov.
  • Lederskab og initiativ i forbindelse med tilrettelæggelse samt koordinering af ressourcer i afdelingen, via sparring og dialog med afdelingens leder.
  • Rådgivning om og udarbejdelse af årsregnskaber til Nordlands kunder.
  • Rådgivning om og udarbejdelse af skattemæssige opgørelser og forhold.
  • Generel økonomisk rådgivning og sparring om fx generationsskifte, finansiering, driftsøkonomisk styring, generelt regnskabsudarbejdelse m.v.
  • Faglig sparring med kolleger lokalt og i den overordnede LMO-organisation.

Du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse, eksempelvis HD(R), cand.merc.aud. eller tilsvarende og solid erfaring inden for revision og økonomisk rådgivning. Derudover har du erfaring med forretningsudvikling, samt trives i rollen som kundens primære kontaktperson og sparringspartner. Måske har du stiftet bekendtskab med rollen som leder, eller har et ønske om at blive leder.

Som person tager du ansvar og ejerskab for egne og virksomhedens opgaver og altid med udgangspunkt i kundens behov. Du tager naturligt initiativ og styring og sætter en ære i at yde rådgivning og sparring i øjenhøjde med fokus på kvalitet. Du er udadvendt, positiv og entusiastisk og løser udfordringer via konstruktiv dialog.

Virksomheden tilbyder en stilling med ansvar og indflydelse i en organisation med gode muligheder for at udvikle sig personligt, fagligt og ledelsesmæssigt.

Arbejdssted: Nordland, Østervrå

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Senior Research Consultant, Pernille Lieding Bregenhøj på M: +45 22 42 15 09. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Stamholmen 157
2650 Hvidovre
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Søren Frichs Vej 42R
8230 Aabyhøj
Unique Human Capital Poland Sp. z o.o.
ul. Gie³dowa 4a, lokal 191
01-211 Warszawa
Poland
Vi er over 200 mennesker, der arbejder med viden, kreativitet og teknologi
Strategisk rådgivning Marketing & Reklame UX & Digital udvikling PR & kommunikation Rekruttering af ledere og specialister Event design

Privacy Statement Forretningsetik