Følg os på
CFO

– med bred forretningsforståelse og fokus på optimering af økonomi, compliance og IT

 

Som CFO hos SkyBrands bliver du en central og vigtig ledelsesmæssig profil for virksomheden. Med reference til bestyrelsesformand og CEO, får du det forretningsmæssige ansvar for at sikre et stabilt IT, administrativt og økonomiske fundament at bygge den fortsatte vækstrejse på.

Det strategiske fokus for de kommende år er resultat- og omkostningsfokus, vækst, samt gearing og udvikling af virksomhedens IT set-up, struktur og compliance i det samlede SkyBrands.

CFO vil spille en stor rolle i implementeringen af denne strategi og fungere som tæt sparringspartner til CEO, bestyrelsen og den øvrige ledergruppe vedrørende udviklingen af forretningen. Ligeledes vil CFO have fokus på effektivisering og optimering af arbejdskapitalen med involvering af hele værdikæden, fra indkøbsprocesser til produktionsplanlægning og udsendelse af varer etc.

Det samlede ansvar i rollen som CFO for SkyBrands omfatter følgende områder:

  • Ledelse og organisering
  • Finans og økonomi
  • IT
  • Compliance

Du har en relevant højere økonomisk uddannelse, fx cand.merc. eller lignende. Du har solid erfaring med økonomistyring og udvikling af den governance, som understøtter den samlede forretning i Danmark og datterselskabet i Tyskland. Du har ledelseserfaring og er vant til at rådgive og være sparringspartner på bestyrelses-, direktions- og ledelsesniveau, herunder arbejde med målstyring, opfølgning og effektivisering.

Som person er du strategisk tænkende, god til at skabe overblik og har stor gennemslagskraft. Dit strategiske sigte kommunikerer du tydeligt og sætter retning for de opgaver, der skal eksekveres på, herunder er du selv en central drivkraft i den udførende rolle. Du er udadvendt og arbejder struktureret med opgaver, og kender vigtigheden af at levere på højt niveau, rettidigt og transparent. Du er tillidsvækkende og formår at sikre en god dialog med alle relevante interessenter, og vil i den daglige ledelse udgøre den overordnede ledelse sammen med CEO, der har det mere kommercielle sigte.

Du tilbydes en attraktiv og udfordrende stilling i en organisation og branche, hvor tingene udvikler sig hastigt. Du vil i stillingen have mulighed for at påvirke din faglige og personlige udvikling i et ambitiøst miljø. Der vil være stor selvstændighed i jobbet, og du er garanteret samarbejde, professionel indstilling og sparring, såvel med de øvrige kolleger og virksomhedens aktive bestyrelse.

Arbejdssted: Vejle

Vil du vide mere om stillingen eller virksomheden, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital ved Senior Research Consultant Anne Thomsen på M: +45 31 40 01 11 eller Director Lise Holler på M: +45 29 60 55 15. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Jægersborg Alle 4
2920 Charlottenlund
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Christiansgade 30
8000 Aarhus C
Vi er over 200 mennesker, der arbejder med viden, kreativitet og teknologi
Strategisk rådgivning Marketing & Reklame UX & Digital udvikling PR & kommunikation Rekruttering af ledere og specialister Event design

Privacy Statement Forretningsetik Cookie Politik