Vi anvender cookies for at forbedre din oplevelse, opsamle statistik og huske indstillinger. Ved at klikke videre accepterer du dette. OK
Økonomi- og administrationschef

Brug din viden og erfaring om økonomi, regnskab, HR og administration i et job med et bredt ansvar og gode udviklingsmuligheder

Har du en bred økonomisk baggrund og erfaring med HR og administration, og drømmer du om et selvstændigt og alsidigt job, hvor ansvar og work-life balance går hånd i hånd, så er du landet det rette sted. Hos Amgros får du alle muligheder for at udfolde hele paletten af din viden inden for økonomi, regnskab, HR og administration samtidig med, at du kommer til at få indflydelse på at give dine danske medborgere mere sundhed for pengene. Og så kommer du i øvrigt til at arbejde i et rart og uformelt miljø, hvor man har det godt og kan grine sammen.

Indflydelse og variation
Med reference til Amgros’ administrerende direktør og som medlem af chefgruppen får du ansvaret for den daglige ledelse og udvikling af funktionens otte dygtige medarbejdere, der beskæftiger sig med bl.a. bogføring, regnskabsudarbejdelse (i henhold til årsregnskabsloven), budgettering, administration og service samt HR-administration og udvikling. Du får bl.a. ansvaret for det samlede budget, årsrapporter, månedlige regnskabsrapportering og opfølgning, samt ledelsesrapportering til Amgros’ direktion og bestyrelse.

Dine primære opgaver bliver at:

  • Sikre drift og konsolidering af regnskaber, udarbejde og aflægge årsrapport samt udarbejdelse af måneds-, kvartals-, og årsrapportering
  • Tilrettelægge og gennemføre budgetlægningsprocessen
  • Supportere forretningen med relevant økonomisk data
  • Være økonomisk sparringspartner for direktionen, bestyrelse og Amgros’ øvrige medarbejdere
  • Være sparringspartner for receptionen, der er vores ansigt udadtil og indadtil
  • Varetage det overordnede HR-ansvar og den strategiske udvikling af HR-funktionen
  • Varetage det direkte ledelsesansvar for otte medarbejdere inden for økonomi, HR og administration


Forretningsforståelse og gode ledelseskompetencer
Du har en relevant økonomisk videregående uddannelse, og du sidder i dag i en stilling, hvor du har det økonomiske og regnskabsmæssige ansvar. Du har ledelseserfaring og erfaring med HR og generel administration. Har du indsigt i den farmaceutiske industri er det en fordel, men det er ikke et must.

Du skal have erfaring med Microsoft Dynamic Nav og Office-pakken og det er en fordel, hvis du har kendskab til InfoSuite.

Som person er du i stand til både at gå ned i detaljen og driften, når det er nødvendigt. Samtidig er du også den, der kan trække dig op i helikopteren og se det hele lidt fra oven, når det er påkrævet. Du er initiativrig, udviklingsorienteret og god til at få dine medarbejdere med dig. Du møder dagen med et åbent og lyst sind, ligesom dit udgangspunkt er, at det meste kan lade sig gøre, når bare man finder den rette vej. Du trives i et miljø, hvor der samarbejdes og hvor man støtter hinanden som en hel naturlig del af hverdagen.

Du trives i et miljø, hvor selvledelse vægtes højt. Du kan derfor også helt naturligt planlægge og tilrettelægge dit arbejde, så du udnytter din tid optimalt og leverer høj kvalitet til aftalt tid. Derudover håber Amgros, at du – som de – kan holde humøret højt og have et smil med i tasken, også når der er travlt.

Økonomi, Human Resources og Administration
Du får otte dygtige medarbejdere inden for tre forskellige forretningsområder, og dit ansvar er blandt andet at sikre, at dine medarbejdere udvikler deres kompetencer og faglighed. Du bliver den faglige ankerperson på alt, hvad der har med økonomi og regnskab at gøre. Amgros’ arbejdsmiljø er uformelt og åbent med korte beslutningsveje, og de har det rigtig godt i hinandens selskab.

Kontakt og ansøgning
Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Partner, Jørn Duhn fra Unique Human Capital på M +45 21 75 19 25. Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

Amgros består af godt og vel 90 medarbejdere, der blandt andet arbejder med udbud og forhandling af lægemidler og andet medicinsk udstyr. Derudover arbejder de med kvalitet og lægemiddelregistrering, projekter i samarbejde med sygehusapoteker, administration, kommunikation og mange andre spændende fagområder. De er nysgerrige og grundige, når de løser vores arbejdsopgaver. De er modige, og gør alle deres bedste for at skabe det bedste arbejdsmiljø for dem selv og hinanden. De tror på, at netop disse værdier gør, at Amgros er den samarbejdspartner, der får tingene til at lykkes.

Læs mere på www.amgros.dk

Kontakt
Unique Human Capital A/S
cvr: 31502705

Stamholmen 157, 1. tv
2650 Hvidovre
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
T +45 7020 6700
Marselis Tværvej 4
8000 Aarhus C
Unique Human Capital Poland Sp. z o.o.
ul. Gie³dowa 4a, lokal 191
01-211 Warszawa
Poland
T + 48 22 291 32 20