Websitet bruger cookies for at forbedre din oplevelse, vurdere brugen af de enkelte elementer på websitet og til at huske indstillinger og opsamle statistik. Ved at klikke videre på websitet, accepterer du brug af cookies. Du kan læse mere om vores cookie politik her: http://uhc.dk/cookie-politik/ OK
Piccoline til rekrutteringsfirma i vækst

Unique Human Capital arbejder med rekruttering og headhunting, og oplever vækst på flere fronter. Da vores nuværende piccoline skal starte på uddannelse, har vi brug for en ny piccoline til bl.a. at passe vores reception og sikre et højt serviceniveau for både kunder, kandidater og alle vores kolleger.

Primære arbejdsopgaver som piccoline hos Unique Human Capital:

  • Bemanding af receptionen og telefon
  • Mødeopdækning og afrydning
  • Håndtering samt overblik over mødekalender i Outlook
  • Oprydning i køkken, reception og mødelokaler, så omgivelserne altid er præsentable
  • Ugentlige indkøb til eksterne møder og personale, fx mælk, frugt mm.
  • Bestille frokost til større møder/præsentationer
  • Assistere Search afdelingen med opgaver som fx opdatering af vores database
  • Udsende tests gennem vores testsystem
  • Diverse kopiopgaver (præsentationer, salgsmateriale) inkl. indbinding/spiralryg
  • Bestilling af kontorartikler, papir mm.
  • Planlægning af events som fx DHL sammen med Marketing afdelingen

Vigtige kvalifikationer hos den kommende piccoline:

  • Har afsluttet en gymnasial uddannelse og skal holde 1-2 sabbatår
  • Frisk og smilende med en åben og nysgerrig attitude
  • Meget serviceminded og indstillet på at hjælpe til, hvor der er behov
  • Omhyggelig, kvalitetsbevidst med en udpræget ordenssans og ser de små detaljer
  • Mødestabil og god til at overholde aftaler og tidsfrister
  • Trives med rutineprægede opgaver
  • Selvstændig/selvkørende og kan prioritere samt arbejde med flere opgaver samtidig
  • Meget pligtopfyldende og effektiv
  • Er flydende på dansk (både skriftligt og mundtligt)
  • Kan begå sig på engelsk (helst både skriftligt og mundtligt)
  • Har flair for IT
  • Har kørekort
  • Egen bil er et krav

Unique Human Capital tilbyder et attraktivt, udfordrende og selvstændigt piccolinejob, hvor du får rig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt. Vi har en spændende arbejdsplads, hvor der er fokus på høj kvalitet, et godt indbyrdes samarbejde og tætte kunde- og kandidatrelationer. Omgangstonen er rar og uformel, dagligdagen er præget af teamwork, forskelligartede projekter og mange deadlines – så du skal kunne lide, at der til tider er rigtig travlt.

Det er en fuldtidsstilling, og mødetiden er skiftende mandag til fredag alt efter de aftalte møder og præsentationer, hvor der er brug for bemanding af receptionen og de andre ovenstående arbejdsopgaver. Tidsrummet vil typisk ligge mellem kl. 08.00 – 17.00, men andre tider kan forekomme.

Arbejdssted: Stamholmen 157, 2650 Hvidovre (tæt på Friheden Station og bus 200S, 139 og 101), samt mulighed for parkering.

Ansættelsesstart: d. 12. august, 2019

Vil du vide mere om stillingen og Unique Human Capital, er du velkommen til at kontakte Executive Assistant Christina Nissen på M: +45 29 88 78 14. Skriv gerne i din ansøgning, hvornår du har mulighed for at starte, samt hvor længe du planlægger at have et fuldtidsjob inden fx studiestart.

Unique Human Capital A/S
/ /
cvr: 31502705
Stamholmen 157
2650 Hvidovre
Skelagervej 375E
9000 Aalborg
Søren Frichs Vej 42R
8230 Aabyhøj
Unique Human Capital Poland Sp. z o.o.
ul. Gie³dowa 4a, lokal 191
01-211 Warszawa
Poland
Vi er over 200 mennesker, der arbejder med viden, kreativitet og teknologi
Strategisk rådgivning Marketing & Reklame UX & Digital udvikling PR & kommunikation Rekruttering af ledere og specialister

Privacy Statement Forretningsetik